12 תשובות
אני והמטר 53 שלי מרגישים הפוך
גמדים או מיניונים?
שואל השאלה:
פשוט אני גבוהה וכל בת לידי נראת כמו גמדה סליחה על ההכללה
פשוט אני גבוהה וכל בת לידי נראת כמו גמדה סליחה על ההכללה
גם אני (1.87)
בסדר יתרון שלך
אני גבוהה יחסית לגילי אז כן לול
מבינה אותך
שואל השאלה:
תדמיינו שכל הבנות שאתן הייתן פוגשות היו נמוכות מכן בעשרים סנטימטר אני מרגישה לא קשורה
תדמיינו שכל הבנות שאתן הייתן פוגשות היו נמוכות מכן בעשרים סנטימטר אני מרגישה לא קשורה
אני מטר שבעים וזה כל כך ככה וגם כל הבנים בסביבה שלי גמדים זה כואב
שואל השאלה:
אצלי זה אחרת הבנות נמוכות אבל הבנים 1.80+
אצלי זה אחרת הבנות נמוכות אבל הבנים 1.80+
וואי אני כל כך מזדהה איתך, אני גם גבוהה מחברות שלי באיזה 10 ס''מ לפחות
כנל אבל רק בבית ספר
באותו הנושא: