3 תשובות
שואל השאלה:
אבל יש לי תמיד רפלקס הקאה וזה
אל תדאגי זה לא כואב
זה מדגדג
עוד לא הייתי באחת כזו עדיין
אבל תרגעי בסופו של דבר הכל יהיה בסדר
תסטרימו פיין ליין ((;