27 תשובות
ספאם בדוק
יש לי כל כך הרבה שאלות אבל בסדר.
כדאי לך לכתוב ל"ההואמהזה", הוא נורא מבין בכל הקטע
כדאי לך לכתוב ל"ההואמהזה", הוא נורא מבין בכל הקטע
קודם כל מתנה יפה, איזה תכשיט או משהו, ותקח אותה לערב רומנטי,אם אתה יודע לבשל אז תבשל ובבית כי אין לאן ללכת ככ.. או פיקניק במקום יפה.. מה שאתם אוהבים
אנונימית
אולי תעשו את את הדבר הראשון שיצא לכם לעשות ביחד שיהיה נוסטלגי ומתחשב
שואל השאלה:
קניתי לה לפני הסגר שרשרת לב עם האותיות הראשונות של השמות שלנו באנגלית,אבל כן אני רוצה להשקיע,אהבה ראשונה ועם מישהי שאני לא הולך לוותר עליה בשום מחיר,אני רוצה לעשות בשבילה משהו מיוחד לא משהו שמובנים מאליו
קניתי לה לפני הסגר שרשרת לב עם האותיות הראשונות של השמות שלנו באנגלית,אבל כן אני רוצה להשקיע,אהבה ראשונה ועם מישהי שאני לא הולך לוותר עליה בשום מחיר,אני רוצה לעשות בשבילה משהו מיוחד לא משהו שמובנים מאליו
אנונימית
מה היא אוהבת? או מה אתם אוהבים במיוחד ביחד?
לא חוקי נשמה.
מה? לא לא בקטע כזה!!!!!!! מה התחומי עיניין המשותפים בניכם !!! לדוגמא: סרטים/ שירים
שואל השאלה:
זה כולה שלוש שנים הבדל וזה לא העניין עכשיו
זה כולה שלוש שנים הבדל וזה לא העניין עכשיו
אנונימית
אגב להקדיש לה שיר יכול להיות אחלה תוספת
לא הבנתם אותי חחח
שואל השאלה:
היא אוהבת בעיקר מוזיקה מעולם הפופ מה שנקרא אבל אין בזה משהו שאני יכול לעשות
היא אוהבת בעיקר מוזיקה מעולם הפופ מה שנקרא אבל אין בזה משהו שאני יכול לעשות
אנונימית
אני יכולה לתת לך רשימה של שירי פופ מושלמים באנגלית שאתה יכול להקדיש לה אם אתה רוצה
שואל השאלה:
היא ואנגלית זה ממש לא הולך ביחד,אז קצת בעייתי, הייתי רוצה להפתיע אותה היום בלילה כאילו בשעה שתיים עשרה בלילה איך שהתאריך מתחלף
היא ואנגלית זה ממש לא הולך ביחד,אז קצת בעייתי, הייתי רוצה להפתיע אותה היום בלילה כאילו בשעה שתיים עשרה בלילה איך שהתאריך מתחלף
אנונימי
אה
לבשל לה ארוחת ערב זה אחלה רעיון
לבשל לה ארוחת ערב זה אחלה רעיון
עם נרות , תאכלו פסטה כזה זה הכי רומטי וקלישאתי שיש חחח
שואל השאלה:
האמת חשבתי על זה,להכין לה משהו שהיא אוהבת לאכול ונהיה ביחד שהבית ריק ונהנה והכל השאלה אם אני אספיק עד שתיים עשרה
האמת חשבתי על זה,להכין לה משהו שהיא אוהבת לאכול ונהיה ביחד שהבית ריק ונהנה והכל השאלה אם אני אספיק עד שתיים עשרה
אנונימי
אם אתה לא עסוק לך תכין הכל ממש עכשיו
שואל השאלה:
כן אבל אל תשכחי שאנחנו רוצים פרטיות ובמשפחות כמו שלנו אין דבר כזה,זה בעייתי עכשיו אני באמצע הכנות רק העניין של המקום לא מסתדר לי
כן אבל אל תשכחי שאנחנו רוצים פרטיות ובמשפחות כמו שלנו אין דבר כזה,זה בעייתי עכשיו אני באמצע הכנות רק העניין של המקום לא מסתדר לי
אנונימי
אולי בגינה/מרפסת?
שואל השאלה:
אני אחשוב על זה,תודה על העזרה באמת
אני אחשוב על זה,תודה על העזרה באמת
אנונימי
אין מצב שזה רציני
פסטה? לאור נרות? עם בית ריק? ב12 בלילה? הילדה בת 13!
חוץ מזה לא נראלי הגיוני שבן 16 יצא עם בת 13
או שתי שנים אחורה, שבן 14 יצא עם בת 11
זה ספאם חד משמעית, לא אשקר ספאם טוב 8/10
פסטה? לאור נרות? עם בית ריק? ב12 בלילה? הילדה בת 13!
חוץ מזה לא נראלי הגיוני שבן 16 יצא עם בת 13
או שתי שנים אחורה, שבן 14 יצא עם בת 11
זה ספאם חד משמעית, לא אשקר ספאם טוב 8/10
שואל השאלה:
זה רק שלוש שנים הבדל זה לא ביג דיל,חוץ מזה היא אחת שעברה לא מעט קשיים וכן אני רוצה להשקיע בשבילה
זה רק שלוש שנים הבדל זה לא ביג דיל,חוץ מזה היא אחת שעברה לא מעט קשיים וכן אני רוצה להשקיע בשבילה
אנונימי
שלוש שנים בגיל הזה זה המון
שואל השאלה:
אם ההורים גם שלה וגם שלי מקבלים את זה אז אין שום בעיה אנחנו לא נקשיב לאחרים
אם ההורים גם שלה וגם שלי מקבלים את זה אז אין שום בעיה אנחנו לא נקשיב לאחרים
אנונימי
אין לי כוח זה ספאם חד משמעית
אין חי אפילו טיפת ספק
אין חי אפילו טיפת ספק
שואל השאלה:
אם אין לך משהו טוב להגיד הכי טוב שתסתום/י
אם אין לך משהו טוב להגיד הכי טוב שתסתום/י
אנונימי
באותו הנושא: