23 תשובות
יאפ
לדעתי לא
לדעתי כן.. זה רק 3 שנים
ילדה בכיתה ט/ח עם מישהו בכיתה י"א ?
לא
אנונימית
אחי לא אבל מי אני שישפוט
לדעתי לא.
שואל השאלה:
למה לא
תביא לי גם פרח אני אמרתי שזה מוש
שואל השאלה:
אהבתנו תנצח
לדעתי לא
זה גבולי לדעתי, מי שבן 17 יהפוך ל18 לפני שמי שבן 14 יהפוך ל15? אם כן אז זה בעייתי אבל אם היא/הוא יהיו בני 15 והבן/בת זוג שלהם בני 17 אז זה אחלה לדעתי
ילדה בכיתה ח/ט עם מישהו בכיתה יא/יב?לא נראה לי מתאים. עניין שלך
זה ממש תלוי באנשים, יש אנשים שזה ממש לא יעבוד להם ויש כאלה שכן, תלוי בבגרות של שניהם בעיקר שלה.
זה מושלם
שואל השאלה:
טוב תודה לכולם
אני לא רואה בזה בעיה אני מכיר איזה 3 זוגות בהפרש גילאים הזה
זה תלוי על מי את מדברת...
לדעתי זה פחות מתאים
^לגמרי
כי זה שלוש שנים הפרש
ובגיל הזה השנים האלה מאוד משמעותיות...
אתם במקומות שונים והסביבה שלכם שונה
ואין לנער בן 17 מה לחפש בילדה בת 14. זה מוגזם
אנונימית