36 תשובות
כריך
ובמקום החביתה שניצל
אנונימי
לשים עגבניות בביצה ואז לבשל.זה מושלם
שואל השאלה:
זה גאוני אני מתה , תודה אנשים חמדמדים
חביתה מ2 ביצים, מוציאים על צלחת, מורחים ריבת פטל. מגלגלים כמו בלינצ'ס ושמים בתוך לחמניה עם מיונז
אנונימית
עזבי חביתה תאכלי פסטרמי
שואל השאלה:
איף פסטרמי זה לא טעיםם
שואל השאלה:
ביצים זה בשרי
שמנה תיכחדי אני שונאת אותך שירה
קוראת לי מהווצאפ לפה רק בשביל זה
שואל השאלה:
זה כןן , זה יצא מתרנגול אז זה בשרי
שואל השאלה:
דיי זה לא קשה לבוא מהווצאפ עד לפה יא אדישה
תמותי
שואל השאלה:
לאלא
כןן
את שאלת אם זה בשרי בגלל שמישהו אמר שהוא טבעוני? טבעונים לא אוכלים כל דבר שבא מהחי הם גם לא אוכלים מוצרי חלב אלוהים את טיפשה
שואל השאלה:
אבל מה עשיתיי שאני טיפשה דעי די ללשון הרע! די פשוט די די די
את רצינית? אני ליטרלי כתבתי בתשובה עצמה למה את טיפשה, מקווה שאת צינית.
שואל השאלה:
אבל אבל
אור תמשיךך
שואל השאלה:
אודל אני רוצחת אותך
חחחחחחחחח חחח תמותי
שואל השאלה:
אני בווצאפ סלאמת
ראיתי ששלחת הודעה
סיכום- ביצים זה לא בשר
אנונימית
סיכום צודקת
אני טבעונית אבל הדבר שאני הכי מתגעגעת אליו זה כריך מביאה אז היות ורוב היום אני מבלה במחשבות על כריך חביתה שאינו טבעוני הנה המתכון החביב עלי-
חביתה דקה מקופלת
על הלחם אני הייתי שמה גבינת שמנת עם זיתים
מבחינת ירקות זה היה חסה מלפפון חמוץ עשיתי קלמנטה פרוסים גס (יש מספרים שעם עגבניה זה ממש טוב אבל אני לא אוהבת עגבניה)
שואל השאלה:
^ תודה תודה אלוהיםם צריך להביא לך מתנה טנקסס
הא בשמחה אני כל היום רק חושבת על זה
חביתה ועליה לשים גבינה רוטב פיצה ואז לקחת אותה ולהכניס לתוך באגט צרפתי כזה גדול ולעוף על זה
שואל השאלה:
^ כפרעע עליך תודה תודה
זה היה בצחוק מקווה שלא תנסי ^
אני שמה בחביתה שלי תירס זה טעים ;-;
שואל השאלה:
אני אנסה כפרע , נראה אולי יצא טעיםם
שואל השאלה:
יו אני חייבת לעשות כמו בתמונה חביתה מגולגלת עם בשר יוו
חומוס וחריף
תקחי לחם ותשימי עליו חביתה ומעל תשימי תירס וגבינה צהובה זה יוצא ממש טעים
שואל השאלה:
טנקסס