התחברות
הרשמה
אוהבים את ג'ין? מaot
28 בדצמבר 2020, 05:15
אנימה
2 תשובות
יאס
פ
פצצות לפאות
בטח הוא סבבה,עדיף על ארן.
L
LastOrix
באותו הנושא:
וויבס, מה הגובה של ארן מaot?
מי שבחיים לא ראה את לייוי אקרמן מaot בוכה מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על לייוי ומיקאסה מAot בתור זוג?
איך קוראים לדמות הזאת מaot??
למיקאסה מaot אכפת רק מארן. שמתם לב לזה?
*לאנשים שלא אוהבים אבוקדו *מה אתם הייתם אומרים על אלה שכן אוהבים אבוקדו?
מה הסיכוי שליוי מaot ירש טיטאן כלשהו?
למה כולם אוהבים מוזיקה בעברית גדלים אוהבים אנגלית גדלים שונאים עברית גדלים אוהבים שוב בעברית
צופי אנימה. מה אתם חושבים על הקול של ליוי מAot?
בנים איך אתם אוהבים שבנות מתלבשות רגיל ביום יום, ואיך אצם אוהבים בבית ספר?
אוהבים דגדוגים? למה אוהבים או לא אוהבים?