5 תשובות
ראיתי את הסרט והוא מעולה
נראה לי הספר הראשון הרציני שקראתי ספר מדהים מאוד ממליצה לקרוא
אנונימית
גם הספר וגם הסרט ממש יפים אבל אני שונאת סופים עצובים כל כך
וואו הספר מדהים אני רוצה לראות את הסרט גם
הספר ממש ממש מדהים! ראיתי קצת מהסרט והאמת שהוא ממש אחד לאחד כמו הספר ב-99%.
עצוב גם ממש אבל מלמד איך כדאי לנצל את החיים ועם מי
עצוב גם ממש אבל מלמד איך כדאי לנצל את החיים ועם מי
באותו הנושא: