13 תשובות
מכירה אבל לא התעמקתי בו יותר מדי
אכן,לא מסוגלת לצפות בספיידרמן בגללו,זיו פניו הפח גאדמ
כן
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא מסוגלת לצפות בספיידרמן בגללו בגלל שאת אוהבת אותו או שונאת אותו?
מה זאת אומרת לא מסוגלת לצפות בספיידרמן בגללו בגלל שאת אוהבת אותו או שונאת אותו?
לא אוהבת, אהבתי יותר את הקודמים בפער...הוא כזה קטן וילד ולאלא
שואל השאלה:
אוקיי אני חולקת על דעתך.
אכן את הספיידרמן איתו הוא ניראה קטן אבל זה מה שמייחד אותו מהספיידרמנים האחרים וגם בסרטים של הנוקמים הוא כאילו הילד כולם מתיחסים עליו ככה ואז הוא מראה לכולם שהוא חזק אפילו שהוא ילד. שמחה שהבאת את דעתך!
אוקיי אני חולקת על דעתך.
אכן את הספיידרמן איתו הוא ניראה קטן אבל זה מה שמייחד אותו מהספיידרמנים האחרים וגם בסרטים של הנוקמים הוא כאילו הילד כולם מתיחסים עליו ככה ואז הוא מראה לכולם שהוא חזק אפילו שהוא ילד. שמחה שהבאת את דעתך!
ברור שאני אכיר את בעלי ה 5
ספיידי המושלם שלי כפרה על טום הולנד
פגשתי את ההורים שלו אם זה נחשב
אבל כן אני הולנדרית
אבל כן אני הולנדרית
כןן הוא ממש חמוד
שואל השאלה:
אני מאמינה לך שאת אומרת שפגשת את ההורים שלו. ברור.
כולנו פגשנוו
אני מאמינה לך שאת אומרת שפגשת את ההורים שלו. ברור.
כולנו פגשנוו
yeah i know him, is my bast friend
אנונימית