2 תשובות
אשפוז מה כבר יש לעשות
הייתי שבועיים וחוץ מבדיקות ודקירות לא עשיתי כלום
שעמום
הייתי שבועיים וחוץ מבדיקות ודקירות לא עשיתי כלום
שעמום
בית ספר יש, טיפולים.. פעילויות
באותו הנושא: