31 תשובות
חלקן
אבל המשפט הזה לא כל כך נכון
אבל המשפט הזה לא כל כך נכון
שהוא לא נכון
שבנות כאלה לא נחשבות פמיניסטיות.
למעשה, אני חושבת שהן מביישות את הפמיניזם האמיתי, ומוציאות לו שם רע (לכן יש כ"כ הרבה שונאי פמיניסטיות בימינו. קולטים שזה כבר הפך לקללה?)
למעשה, אני חושבת שהן מביישות את הפמיניזם האמיתי, ומוציאות לו שם רע (לכן יש כ"כ הרבה שונאי פמיניסטיות בימינו. קולטים שזה כבר הפך לקללה?)
לא מסכימה בכלל פמיניסטיות *אמיתיות* ירצו שיוויון כולל
יש חלק ויש חלק
לרוב הפימינזם זה רק שוויון בין גברים לנשים זה לא לשים את הנשים מעל הגברים
לרוב הפימינזם זה רק שוויון בין גברים לנשים זה לא לשים את הנשים מעל הגברים
לא פשוט לא,
אם מישהי רוצה שוויון רק כשזה לטובתה היא לא פמיניסטית בדיוק כמו שבחור דתי שלא מאמין באלוהים הוא לא דתי,
יש לפמיניזם ולדת חוקים, מי שקוראת לעצמה פמינסטית ולא תומכת בזכויות גברים היא סתם מביכה את עצמה.
אם מישהי רוצה שוויון רק כשזה לטובתה היא לא פמיניסטית בדיוק כמו שבחור דתי שלא מאמין באלוהים הוא לא דתי,
יש לפמיניזם ולדת חוקים, מי שקוראת לעצמה פמינסטית ולא תומכת בזכויות גברים היא סתם מביכה את עצמה.
כל הקטע של פמניזים זה שווין. אז בעיקרון פמניסטיות אמיתיות בחיים לא יסכימו עם המשפט הזה כי הוא נוגד את כל הרעיון שלהן.
אבל פלח מסויים שטיפה מעוות את הרעיון, אולי עושה את זה. בכל מקרה אני לא מסכים עם המשפט.
אבל פלח מסויים שטיפה מעוות את הרעיון, אולי עושה את זה. בכל מקרה אני לא מסכים עם המשפט.
חלקן, רוב הפמניסטיות חותרות לשוויון זכויות בין גברים לנשים ב100%
רק חלק קטן בשולי החברה הפמניסטית מנסה להוריד את הגבר ולתת הנחות לעצמן
רק חלק קטן בשולי החברה הפמניסטית מנסה להוריד את הגבר ולתת הנחות לעצמן
זה לאוו דווקא נכון יש גם וגם
כל כך כל כך לא נכון זה לא פמיניזם
זה נכון וחבל שכך. כמובן לא כולן, אבל הרוב. לפי רוב כן אפשר לשפוט...
^זה לא הרוב, ושוב זה לא ההגדרה של פמיניזים, אז היא לא פמינסטית היא סתם בחורה שמדברת על זכויות, יש הבדל.
זה שאת אומרת זה לא הרוב לא ישנה את העובדה שזה כן הרוב.
בין אם את כזאת או לא עובדתית זה הרוב וחבל.
הבעיה היא גם שאין מודעות עצמית אז יש הרבה שכן כאלה אבל אחר כך כזה "מה פתאום? ממש לא"
בין אם את כזאת או לא עובדתית זה הרוב וחבל.
הבעיה היא גם שאין מודעות עצמית אז יש הרבה שכן כאלה אבל אחר כך כזה "מה פתאום? ממש לא"
זה לא הרוב, תסתכל/י מה קורה בפולין עכשיו.
יכול להיות שהנשים בישראל פחות מבינות מה זה פמיניזים, בעיקר ילדות יותר, אבל זה כל כך לא הרוב. אל תדבר שטויות כי אתה לא יודע כלום.
יכול להיות שהנשים בישראל פחות מבינות מה זה פמיניזים, בעיקר ילדות יותר, אבל זה כל כך לא הרוב. אל תדבר שטויות כי אתה לא יודע כלום.
"אל תדבר שטויות כי אתה לא מבין כלום"
-ילדה אקראית בת 16 באינטרנט שגיליתי את קיומה לפני 10 דקות
we did it boys, לדבר is no more
-ילדה אקראית בת 16 באינטרנט שגיליתי את קיומה לפני 10 דקות
we did it boys, לדבר is no more
אני מסכים עם האמירה הזאת כמובן שלא כל הפמיניסטיות אבל לדעתי בסופו של דבר החברה שלנו עושה לנו הגברים אפליה מתקנת
עכשיו אתה סתם מביך כי אני לעולם לא כתבתי את זה, אם כן כתבתי איפה השאלה שכתבתי שם את זה?
אין אתם הגברים כאלה מסכנים מה שנשים עושות לכם חייב לעצור אותן ואת הבקשות ההזויות לזכויות שוויוניות שלהן
השאלה היא "למה יש בפסטיגל שירים להעצמת נשים ואין שירים להעצמת גברים" או משהו דומה מאוד, ועזבי את זה עכשיו את בדיוק עכשיו הוכחת את הטענה שלי את כותבת "אתם הגברים משהו משהו משהו" וכשכותבים משהו על נשים את ישר "די די להכליל" את פועלת רק כשזה לטובתך ואז עושה לגברים מה שאת לפני רגע אמרת שאסור לעשות לנשים זה מוכיח בדיוק את הנקודה שלי ואת המשפט בשאלה ךפחות קצת מודעות עצמית לא תזיק לך
אתה לא מוכיח שום נקודה כי זה מצחיק שבמשפט שהוא ציני לגמרי אתה מחפש רק את מה שיעזור לך כביכול להיןת הקורבן,
ומה הבעיה במה שכתבתי שם?
שכרגע אין זכויות נשים שוות לגברים אז הגיוני שיותר יעצימו נשים?
יש לך בעיה אהוב? לך לאימוש ותגיד לה שיש לה מספיק זכויות ושאם היא פמינסטית היא טיפשית ומביכה חסרת מודעות עצמית, אה רגע, אתה מעיז להגיד את זה רק לאנשים באינטרנט..
בקיצור הייתי מתווכחת איתך בכיף על פמיניזים, זה אחד מהנושאים שאני הכי אוהבת לדבר עליו, אבל כשצד אחד מעוניין לדבר ולהסביר וצד שני רק מזלזל ואומר שקרים זה בעייתי
ומה הבעיה במה שכתבתי שם?
שכרגע אין זכויות נשים שוות לגברים אז הגיוני שיותר יעצימו נשים?
יש לך בעיה אהוב? לך לאימוש ותגיד לה שיש לה מספיק זכויות ושאם היא פמינסטית היא טיפשית ומביכה חסרת מודעות עצמית, אה רגע, אתה מעיז להגיד את זה רק לאנשים באינטרנט..
בקיצור הייתי מתווכחת איתך בכיף על פמיניזים, זה אחד מהנושאים שאני הכי אוהבת לדבר עליו, אבל כשצד אחד מעוניין לדבר ולהסביר וצד שני רק מזלזל ואומר שקרים זה בעייתי
אני בשמחה אעשה דיבייט אבל כשצד אחד מנסה לדבר והצד השני אומר "הצד השני רק אומר שקרים" אז מתחילה הבעיה.
היפוקריטית של ממש.
היפוקריטית של ממש.
קדימה דיבייט, למה אתה אומר דברים לא נכונים עלי? מעולם לא אמרתי שלא צריך להעצים גברים.
אמרתי משפט ציני ולקחת אותו ברצינות, בעיה שלך.
הכוונה שלי הייתה לצחוק על זה שמישהו פה באמת מנסה לצייר את הגברים בתור מסכנים שסובלים מאלימות מנשים. שזה כל כך כל כך כל כך לא נכון.
אז קדימה, תוכיח לי שאני טועה
אמרתי משפט ציני ולקחת אותו ברצינות, בעיה שלך.
הכוונה שלי הייתה לצחוק על זה שמישהו פה באמת מנסה לצייר את הגברים בתור מסכנים שסובלים מאלימות מנשים. שזה כל כך כל כך כל כך לא נכון.
אז קדימה, תוכיח לי שאני טועה
את אומרת לא אמרתי את זה
ואז את אומרת פשוט אמרתי בציניות
תחליטי
דבר שני יש גם הרבה אלימות נגד גברים וזה בעיה לא פחות קטנה מהאלימות נגד נשים אבל אין מודעות בחברה כי גברים שמתלוננים נראים אחר כך חלשים בעיניי החברה ובניגוד לנשים שיש להן מקלטים ומקומות להתייעצות ויש למי ללכת לגברים באמת אין מה לעשות יש בדיוק 0 מקלטים לגברים בארץ ו1 בכל ארה"ב (300 מיליון אנשים ומקלט אחד שיש רשימה של עשורים כדי להכנס) זה לא בעיה?
אני לא אומר שלא צריך לעזור עוד לנשים צריך לעזור עוד אין ספק אבל אל תשכחו את הגברים זה מה שאני אומר, עכשיו יש בחברה אפלייה מתקנת נגד גברים שנגרמת בעיקר בגלל פמניסטיות אני לא רוצה חפגוע בזכויות של נשים אני רוצה לעזור לגברים שצריכים עזרה זה הכל
ואז את אומרת פשוט אמרתי בציניות
תחליטי
דבר שני יש גם הרבה אלימות נגד גברים וזה בעיה לא פחות קטנה מהאלימות נגד נשים אבל אין מודעות בחברה כי גברים שמתלוננים נראים אחר כך חלשים בעיניי החברה ובניגוד לנשים שיש להן מקלטים ומקומות להתייעצות ויש למי ללכת לגברים באמת אין מה לעשות יש בדיוק 0 מקלטים לגברים בארץ ו1 בכל ארה"ב (300 מיליון אנשים ומקלט אחד שיש רשימה של עשורים כדי להכנס) זה לא בעיה?
אני לא אומר שלא צריך לעזור עוד לנשים צריך לעזור עוד אין ספק אבל אל תשכחו את הגברים זה מה שאני אומר, עכשיו יש בחברה אפלייה מתקנת נגד גברים שנגרמת בעיקר בגלל פמניסטיות אני לא רוצה חפגוע בזכויות של נשים אני רוצה לעזור לגברים שצריכים עזרה זה הכל
מה הקשר אלןהים את המשפט הציני אמרתי פה בתגובה לפני, ומה שאמרת לעולם לא אמרתי.
ומי אמר שההטרדות כלפי גברים פחות מהוות בעיה ממה שקורה כלפי נשים? נשים מוטרדות ונאנסות יותר מעל גילאי 11, נקודה.
צריך להתייחס לשני המקרים בחומרה רבה, אבל לא מדובר פה רק בהטרדות, ויש שוביניזים ענקי במדינה, וכרגע בהרבה מקומות בחברה הישראלית מעמד הגבר יותר גבוה משל האישה. אם זה היה הפוך היינו פועלות למענכם בשיא הכוח, ואנחנו עדין פועלות. אבל איפה שיש יותר בעיה צריך יותר לשים דגש, ויש יותר שוביניזים כלפי נשים, אם תרצה ואם לא. ושוב, שום פמיניסטית אמיתית לא תשכח את הבעיות של הגברים, אם מישהי רק צועקת נשים נשים נשים היא לא פמיניסטית.
אתה צודק לגמרי לגבי המקלטים, לצערי היום בחברה כל בחור צריך להיות גבר שלא מראה רגשות או פחד, ואם הוא נאנס אז יקבל תגובות כמו "הלוואי ואישה הייתה אונסת אותי" או "גברים לא יכולים להיאנס", מזעזע מאוד. היחס כלפי גברים בחברה הוא עצוב וצריך להשתנות.
אבל אתה לא יכול לצפות שכשאישה תדבר על פמיניזים היא תדבר בצורה שווה על גברים ונשים, כשכרגע נשים במצב יותר גרוע.
לי בתור אישה כאב, אז החלטתי ללכת להפגנות, לנסות להעלות מודעות, להראות שאיכפת לי.
קשה לך עם המציאות של גברים בארץ? תפעול.
אף אחד לא עוצר אותך, תארגן את חברים שלך ותלכו להפגין על זכויות גברים ועל היחס המשפיל של המדינה. זה לא בושה, זה זכות. זכות שיש לנו למחות על היחס כלפינו ולהוביל שינוי.
עדין לא מסכים איתי?
ומי אמר שההטרדות כלפי גברים פחות מהוות בעיה ממה שקורה כלפי נשים? נשים מוטרדות ונאנסות יותר מעל גילאי 11, נקודה.
צריך להתייחס לשני המקרים בחומרה רבה, אבל לא מדובר פה רק בהטרדות, ויש שוביניזים ענקי במדינה, וכרגע בהרבה מקומות בחברה הישראלית מעמד הגבר יותר גבוה משל האישה. אם זה היה הפוך היינו פועלות למענכם בשיא הכוח, ואנחנו עדין פועלות. אבל איפה שיש יותר בעיה צריך יותר לשים דגש, ויש יותר שוביניזים כלפי נשים, אם תרצה ואם לא. ושוב, שום פמיניסטית אמיתית לא תשכח את הבעיות של הגברים, אם מישהי רק צועקת נשים נשים נשים היא לא פמיניסטית.
אתה צודק לגמרי לגבי המקלטים, לצערי היום בחברה כל בחור צריך להיות גבר שלא מראה רגשות או פחד, ואם הוא נאנס אז יקבל תגובות כמו "הלוואי ואישה הייתה אונסת אותי" או "גברים לא יכולים להיאנס", מזעזע מאוד. היחס כלפי גברים בחברה הוא עצוב וצריך להשתנות.
אבל אתה לא יכול לצפות שכשאישה תדבר על פמיניזים היא תדבר בצורה שווה על גברים ונשים, כשכרגע נשים במצב יותר גרוע.
לי בתור אישה כאב, אז החלטתי ללכת להפגנות, לנסות להעלות מודעות, להראות שאיכפת לי.
קשה לך עם המציאות של גברים בארץ? תפעול.
אף אחד לא עוצר אותך, תארגן את חברים שלך ותלכו להפגין על זכויות גברים ועל היחס המשפיל של המדינה. זה לא בושה, זה זכות. זכות שיש לנו למחות על היחס כלפינו ולהוביל שינוי.
עדין לא מסכים איתי?
את פשוט היפוקריטית... מעמד האישה ממש לא נמוך יותר בארץ ועצוב שאת לא רואה את זה אין לי הרבה מה לומר יותר לא נגיע לשום מקום מפה את בתוך העמדה שלך שרק את מסכנה ונשים נחותות ומה לא זה לא יתקדם לשום מקום
אתה צוחק? חצי מההודעה הארוכה הזאתי הקדשתי בשביל להסביר שהיחס כלפי גברים מזעזע וזה מה שאתה אומר?
אתה כפוי טובה, עד שמישהי באה ובאמת מסבירה לך מה אתה אומר אתה פשוט מזלזל אין לי מה להגיד.
יום טוב, בהצלחה בחיים
אתה כפוי טובה, עד שמישהי באה ובאמת מסבירה לך מה אתה אומר אתה פשוט מזלזל אין לי מה להגיד.
יום טוב, בהצלחה בחיים
אצל פמיניסטיות נורמליות-המשפט הזה לא נכון.
אבל יש את הפמיניסטיות שהמשפט הזה מתאר אותן בול.
אבל יש את הפמיניסטיות שהמשפט הזה מתאר אותן בול.
מצחיק שאת אומרת את זה אחרי שלפני פחות משעה כתבת בתגובה לשאלה אחרת "לא צריך העצמה גברית"
יאללה מותק קצת מודעות עצמית
יאללה מותק קצת מודעות עצמית
זה לא פועל לטובת הנשים זה לטובת כולם זכויות שוויוניות פוגעות במשהו? אגב lipa,
אני לא צריכה להכיר בן אדם יותר מעשר דקות בשביל להבין שאתה לא יודע מה זה פמיניזים(;
אני לא צריכה להכיר בן אדם יותר מעשר דקות בשביל להבין שאתה לא יודע מה זה פמיניזים(;
זה למה קוראים להן פמיניסטיות כי זה פועל לטובתן, לטובת הנשים... ברור שהן ירצו שיוויון כי זה משהו שמקדם את האידיאולוגיה שהן מאמינות בה אז הגיוני שהן רוצות שזה יפעל לטובתן אבל לא הגיוני שזה יבטל/יפגע באוכלוסיה אחרת כמובן..
ממש לא נכון
כפמיניסטית אני יכולה להעיד שדרשתי שוויון גם כשזה לא בא לטובתי
כפמיניסטית אני יכולה להעיד שדרשתי שוויון גם כשזה לא בא לטובתי