6 תשובות
לא
אספרגוס זה איזה ירק נראלי
אספרגר זה חלק מהספקטרום האוטיסטי אם אני לא טועה
שואל השאלה:
כן אבל אספרגר זה הכי התפקוד הכי גבוה לאוטיזם? זה מה שאני בא לשאול
אנונימי
אספרגר זה תיאור למישהו שנמצא על הספקטרום בחלק הגבוה שלו. זה לא "החלק" הכי גבוה, זה פשוט בחלק של תפקוד גבוה של הספקטרום.
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יודעים משהו , אומרים שאספרגרים חכמים בדרך כלל אני האמת חשבתי שאני כזה עד שראיתי את זה חחח
אנונימי