4 תשובות
בשביל לבלום את התחלואה. זה עצוב שאנשים לא מקשיבים, ולא הולכים להתחסן, רק כי הם מאמינים לכל מיני קונספירציות מטופשות. שאגב, האמנה לדברים כאלו מעידה על חוסר אינטיליגנציה לדעתי.
דרך אגב, הממשלה ומשרד הבריאות הודיעו שמי שלא מתחסן לא יוכל להיכנס לכל מיני מקומות כמו מסעדות וקניונים.
דרך אגב, הממשלה ומשרד הבריאות הודיעו שמי שלא מתחסן לא יוכל להיכנס לכל מיני מקומות כמו מסעדות וקניונים.
לא אומרים לך שזה את צריכה עכשיו ממליצים לך בקטע של יש אנשים שמפחדים ויש אנשים שצריכים ומי יודע איזה תופעות לוואי יש לזה
כדאי שהחולים ירדו.
בנתיים לא בעתיד יכריחו את כולם
באותו הנושא: