התחברות
הרשמה
נסעתי מהצפון לנגב ובמשך שהותי בנגב כחמישה ימים לא הפסקתי להקיא. יש לזה הסבר הגיוני?
זאת לא הנסיעה שעשתה לי את זה. ביום הראשון הייתי סבבה ואז ביום שני עד החמישי הקאתי כמה פעמים ביום ואז כשחזרתי הביתה הרגשתי טוב כאילו כלום לא קרה
29 בדצמבר 2020, 16:25
טיול
ישראל
טיולים
2 תשובות
יש לך וירוס
y
yael :)
זה גם כניראה לא הנגב עשה לך את זה.. כניראה היית חולה באיזה וירוס.
א
אנדר וויגין
באותו הנושא:
שלום אני ילד דתי מהצפון בן 17 ויש לי פאות ואני לא יודע איך לחיות ככה בהמשך כי קשה להסתדר עם זה בחברה חילונית (המשך קצר)
חידה- נסעתי לנגב ופגשתי 2בדואים לכל בדואי היו 3 גמלים לכל גמל 6 שקים בעל שק 6חתולים לכל חתולה 6גורים כמה רגלים היו בחידה?
חוששת מהמתיחות שיש עם סוריה, אני מהצפון (המשך)
אני בשירותים ואין לי כוח לנגב. אתם יכולים לתת לי מוטיבציה לנגב?
מי בשלישי יוצא לכנס חנוכה במשצים מהצפון לנגב?
נסעתי ברכבת מהצפון לתל אביב וישבה מולי מישהי יפהפייה היא לא יוצאת לי מהראש איך אני אמצא אותה עכשיו?
מכירים את זה שאתם באים לנגב אחרי שירותים ולא מצליחים לנגב את הכל?
מה קורה אם אני שוברת את הרגל בזמן שהותי בצהל?
אני בביביסיטר, הילד עשה ולא יודע לנגב... מה לעשות? אני ממש לא רוצה לנגב לו...
נסעתי עם סבתא שלי לבדיקות והיה צריך לעבור בשכונה חרדית כדי להגיע לבית חולים(המשך למטה)
אתמול נסעתי עם אח שלי המשך בפירוט