4 תשובות
בתכלס אין הבדל ממש משמעותי, אבל אם כבר אז עדיף את ה4s.. יש לו מצלמה וקליטה יותר טובה, הוא יותר מהיר, יש את הסירי ואת יודעת כל הדברים הרגילים..
אייפון 4s בגלל שבאייפון 4s יש איכות מצלמה יותר טובה, מעבד יותר טוב ויותר מהיר
והסירי (אבל אין איתה כל כך שימוש בישראל)
והסירי (אבל אין איתה כל כך שימוש בישראל)
4s אבל רק בגלל ש4s יותר חדש אבל יותר טוב ללכת על גאלקסי או אייפון 5
באמת שאין כל כך הבדל פשוט ל 4s יש אפשרות לדבר עם הטלפון ולהגיד לומה שאתה רוצה
באותו הנושא: