13 תשובות
גאליס....
חממה
החממה
החממה בפער
חממה
ילדת יס אז החממה :)
אבל בכללי אם סדרה כזאת נמכרה לנטפליקס ולא גאליס אז כנראה שהחממה ניצחה גם ברמה הבינלאומית :/
החממה אבל בכללי מעדיפה את הפיג'מות
שתיהן סדרות טובות ממש
היו קטעים שיותר התחברתי לגאליס
והיו קטעים שיותר התחברתי לחממה
כי באמת גאליס נמרחה כמו מסטיק והחממה הרגישה לי קצרה מידי
החממה קלל!! אין על גיורא חמיצר
מי המשועמם חולה הגאלים שעבר אחד אחד ונתן פלוס לכל מי שאמר גאליס ומינוס לכל מי שאמר החממה? חח, אין לכם חיים אה?