12 תשובות
אני מקווה שרק את
שואל השאלה:
^^למה?
אנונימית
כל העניין של החתונה וההצעות נישואים מזעזעות אותי וקיטשיות ברמות
אני מאלה שבעד להביא ילדים מתוך האהבה ובלי להתחתן כי זה גרוע ולא רק *חובה קודם להתחתן*
אם הגבר שלי ירצה להתחתן שיידע שזה לא יהיה ברבנות וזה גם לא יהיה משהו מוגזם עם 1000 מוזמנים 50 במקסימום בחצר שלנו (:
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני שונאת קיטשיות!!! אבל זה ככ מתוק!
אנונימית
כי אהבה ונישואים זה סתם חרא
שואל השאלה:
מוח אצה- לא דיברתי על אחרי ההצעה חחח דיברתי על ההצעה עצמה
אנונימית
את האמת שאני לא כל כך מסכימה. יש דברים יותר מרגשים מזה:)
שואל השאלה:
שירה ברור שכן! לידה וכו וכו אבל לא ידעתי כל כך איך לנסח את זה
אנונימית
לא מה יפה בזה
אנונימית
אני לא כל כך מסתכלת על זה בצורה כזו, אני חושבת שמה שמרגש זה ששני אנשים התאהבו. אני לא מוצאת בהצעה משהו מרגש. הכל בעיניי המתבונן
וואו כן