התחברות
הרשמה
אני בשיחה עם חברה שלי ובאמת שאני אחת שלא אוהבת שיחות כאלה והיא ממש חופרת ולא נעים לי לנתק לה מה לעשות??
הצעות איך לגמור תשיחה????
עם זה היה בוואצפ סבבה אני עונה ישר אבל שיחהה קולית אני לא סובלת שיחה קולית
30 בדצמבר 2020, 11:17
2 תשובות
תגידי לה שאת צריכה ללכת לאכול
צ
צוקו
תגידי לה שתתקשר מהוואצאפ
ס
סתיוית