9 תשובות
אוי אלהים
אחי לא אחי
זה לא שפעת אתה לא יודע על מה אתה מדבר אל תצא מהבית בבקשה
שואל השאלה:
אני לא יוצאת מהבית, וכן זאת שפעת כולם אצלנו במשפחה נדבקו ואנחנו בבידוד אז אנחנו לא יוצאים אבל בעיני זאת שפעת.
גם לי הקורונה באה בקליל
יש כאלה שמפתחים מזה וואחד מחלות זה אינדיבידואלי
את מרגישה שזה שפעת
יש אחרים שמתים מזה
לא שמעת?
אני לא מפחדת מהקורונה כי אני יודעת שזו מחלה והיא תעבור עם הזמן...
צריך לחייך ולהעביר את החיים בכיף ובשמחה בינתיים הכל יהיה בסדר:)
אני מאמינה בזה.
~וכן אני כמוך חושבת שזו מחלה רגילה לגמרי~
שואל השאלה:
מתים כמו שיש כאלה שמתים משפעת, בבתי חולים הורגים את כולם ומשלמים למפורסמים שנדבקים לאגיד שזה קשה.. אחיות בבית חולים עזבו תעבודה כי אמרו להם לנתק את חולים ממכונת הנשמה ולאגיד שזה מהקורונה.
יש המון דברים שקורים שמסתירים מהציבור על מנת שכולם יפחדו.
רצו לשלם כסף למשפחה של חברה שלי על מנת לאגיד שקרוב משפחה שלה מת מהקורונה המון דברים אני יודעת וזאת הסיבה שאני יודעת שהממשלה מנפחת .
כן צודקת.
שואל השאלה:
אני אומרת מה שאני יודעת
שהממשלה מנפחת את זה יותר ממה שזה.
הבעיה העיקרית בטענה שלך היא שכבר יש חיסון לשפעת
ושפעת לא מתפרצת בקיץ, את לא יכולה לשלול את כל הממצאים של כל הקהילה המדעית בכל העולם רק בגלל שאת חושבת משהו אחר