4 תשובות
אייפון?
תעשי אותו בעברית יאללה ואז נדבר
אנונימי
בהגדרות יש..ואם את/ה לא מבין/ה תעשה/תעשי גוגל תרגום חח
שואל השאלה:
גלקסי
גלקסי
באותו הנושא: