6 תשובות
כנל אני מזדהה
אמלה נכון
רק הריח של זה עושה לי בחילה לכל היום
מצחיק לי אמרת את כל מה שאני מרגישה
הדבר היחיד שאני אוכלת זה חזה עוף
טעים
גם אני לא אוהבת
הדבר הבריא בטונה אם אני לא טועה זה חלבונים לא? אז נסי למצוא דברים שיש בהם הרבה חלבונים למשל ביצה..