14 תשובות
כן ברור
בהחלט כן
נורמלי, בימינו להמון בני נוער יש "חבר/ה".
אני רואה את זה כדבר מיותר לחלוטין, זה לא באמת רציני בגילאים האלה, לא סתם קוראים לזה "חבר/ה".
ההבדל היחיד בין קשר זוגי בגילנו לבין קשר של חברים טובים זה עניין המיניות והסטטוס.
זוגיות זו מחויבות, לדעתי גיל 15 הוא גיל צעיר מדי בשביל זה.
ברור, היום כל נער/ה מתבגר רוצים חבר/ה.
להרגיש אהבה, חיבה, כיף...
זה לא משהו פסול.
בהצלחה
כן
^^אין לי, אבל תודה.
יש לי הרגשה שהוא היה ציני
^^אוקי, לזה לא ציפיתי.
מצער לשמוע שזה מה שאתה חושב, אבל בסדר.
^עכשיו אני מבינה, כן.
נמאס לי שרואים שפה קצת גבוהה כהתנשאות.
לא באתי לחנך או להתנשא מעל אף אחד, זה הדיבור שלי.
נאא אל תייחסי אליו, אם הוא היה באמת ככ גיבור כמו שהוא חושב שהוא הוא לא היה שם על אנונימי...
גיבור מקלדת טיפוסי שחושב שהוא יודע יותר טוב מכולם, אבל בתכלס שופט אנשים רק על פי מה שהם כותבים באתר וירטואלי.
אנשים לא יאהבו את מה שכתבת, תשתדלי לא להתייחס יותר מידי, קשה להם להתמודד עם המציאות שאמרת להם.
כן, הכי נורמלי בעולם.
ותכלס זה גם הגיל בערך.