7 תשובות
זה יותר פדיחה אבל נפתחה לי המצלמה בטעות כשנראיתו כמו זבל בזום
הבכתי את עצמי בלייב אומיגל של מישהו שמסתבר מפורסם עם חברה שלי וילד מהכיתה שלי זיהה אותי משם
איפה קוברים את עצמי?
איפה קוברים את עצמי?
כאן לפניי אלה שירשמו "נולדתי"
שהייתי בת 10 אחותי הרביצה לי ואהבתי איתה אז התקשרתי לאבא שלי מהטלפון בית בכיתי לו וקיללתי את אחותי כמו מטורפת בסוף הוא אמר לי סליחה חמודה אני לא אבא שלך ולא הפסקתי לצחוק
עוד משהו שהייתי בזום שרתי שרתי עכשיו זה פעם ראשונה שנכנסתי לזום ( בשנה שעברה ) ואז המורה אמר מי ששר להפסיק בבקשה יצאתי מהזום ועד סוף השנה לא נכנסתי
עוד משהו שהייתי בזום שרתי שרתי עכשיו זה פעם ראשונה שנכנסתי לזום ( בשנה שעברה ) ואז המורה אמר מי ששר להפסיק בבקשה יצאתי מהזום ועד סוף השנה לא נכנסתי
כל פעם שאני בדרך לתחנה באוטובוס אני נתקע בעמוד
איזה כאבים חח
שמחתי לשתף*
איזה כאבים חח
שמחתי לשתף*
היינו בטקס בבית ספר( באולם ספורט) באמצע נאום של המנהלת ואז הפלתי בטעות משקולת וזה עשה רעש ממש וכולם היו בדממה והתחלתי לצחוק והעיפו אותי משם (:
זה פדיחה אבל נפתחה לי המצלמה שהייתי בשירותים ....
מזל שהטלפון היה על הרצפה וראו רק את התקרה חח
מזל שהטלפון היה על הרצפה וראו רק את התקרה חח
באותו הנושא: