7 תשובות
אדריאןן. תבקשי מההורים שלך הלוואה או משהו
למה את חייבת את זה?
שואל השאלה:
ככה! אוקיי? אני פשוט חייבת את זה אני לא אצליח לישון עד שזה יהי בידיים שלי.
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה להתגבר על זה אני רוצה את זה!!!
אנונימית
יופי לך אז שיהיה לך בהצלחה בלעשות בייביסיטר בעשר השנים הקרובות
תעזרי בעבודות בית תעשי בייביסיטר דוגיסיטר תמכרי דברים שאת רוצה למכור כמו צמידים וכאלה במרכזי הקניות
אז תתגברי.
אלא אם כן בא לך לעשות בייביסיטר בעשר שנים הקרובות.