6 תשובות
את לא חייבת כלום !! זאת מי שאת מי שלא מקבל תציניות שלך זאת בעיה שלו
לא הבנתי מה יש לו להיעלב, אולי רץ לקנות קונדום.
אני חושבת שהוא מבין ציניות אבל אם הוא היה רציני ופתח בפניך את הלב וסיפר לך איך הוא מרגיש אז זה כאילו צחקת לו בפרצוף
שואל השאלה:
לאלא אנחנו סתם דיברנו על זה שאני רוצה לישון אצלו ואז הוא רשם לי את זה
אנונימית
כלום ציניות זה בריא לא לדאוג
אנונימית
די נשבעת זאת אני איזה קשה זה להיות צינים בעולם הזה אפילו פה אני לא מצליחה להביע את הציניות שלי כי נאמנים יורידו לי נקודה
אין אין מבטלים את האופי שלי זה כל כך לא בסדר