6 תשובות
שואל השאלה:
וואי איזה עצבים
אנונימית
תיכטוכ זה דבר דפוק, אז כנראה באג.
למרות שאני שונא תיכטוק אני אשיב.
יש באג כרגע בטיקטוק
זה קורה להרבה עכשיו
באג
ואיי גם לי זה ככה עכשיו
נכון זה עושה לך שאין לך אינטרנט?