6 תשובות
שואל השאלה:
וואי איזה עצבים
וואי איזה עצבים
אנונימית
תיכטוכ זה דבר דפוק, אז כנראה באג.
למרות שאני שונא תיכטוק אני אשיב.
למרות שאני שונא תיכטוק אני אשיב.
יש באג כרגע בטיקטוק
זה קורה להרבה עכשיו
באג
באג
ואיי גם לי זה ככה עכשיו
נכון זה עושה לך שאין לך אינטרנט?
באותו הנושא: