7 תשובות
תזרמי עם זה.. תדברי תנסי לדבר כרגיל.. אם הזמן אולי תתאהבי שוב.. לא תירצי?
בדיוק מה שאת מרגישה תעשי אין פה נכון או לא נכון
שואל השאלה:
אבל אני לא חושבת שאני מעוניינת בחבר
אנונימית
תגידי שאת לא רוצה חבר,מתעסקת בלימודים כרגע
שואל השאלה:
סתם שתדעו שאני בת 13 אם זה מידע חשוב, זה גם לא יהיה רציני
אנונימית
וואי מבינה ככ.. קרה לי
תסבירי לו בעדינות שאת לא רוצה חבר כרגע
אם את מעוניינת במישהו אחר אל תגידי שאת לא רוצה חבר כי אם את ומישהו שאת באמת מעוניינת בו תהיו ביחד והוא יראה אותכם הוא יפגע יותר, אם את לא מעוניינת באף אחד תגידי לו בעדינות שאת לא מעוניינת
בהצלחה.

r. george