10 תשובות
שואל השאלה:
באיזו שנה?
באיזו שנה?
אנונימית
בסך הכל עניתי לך על השאלה.
שואל השאלה:
העברי שלך זה טו באייר?
העברי שלך זה טו באייר?
אנונימית
אני נולדתי ב30.11 בשנת 1995. למה?
אנונימית
כי את כלבה שמנסה דרכים למות.
נולדתי חודש אחרי יש לי ב-30/12
ביי
אני נולדתי בחמישי לאחד עשרה
שואל השאלה:
אם לא אז אל תענה!
אם לא אז אל תענה!
אנונימית
לא
באותו הנושא: