5 תשובות
אתה עכשיו יכול לשלוח לה בוקר טוב
מתי שירגיש לך נכון לשלוח הודעה
שואל השאלה:
בשביל זה אני שואל, יותר מידי פעמים כבר שלחתי מהר מידי וזה הוריד להן מהענין שהייתי קל מידי
אנונימי
יש עכשיו זומים ובית ספר וגם ככה קמים מוקדם, עכשיו זה זמן מצויין לשלוח בוקר טוב ואם אתה חושב שזה קצת מוקדם אז תשלח עוד חצי שעה כזה