11 תשובות
כל הכבוד גאה בך (:
שואל השאלה:
מה זה גרוע רצח
אנונימי
אה . אין לי כח לאנשים שמתלוננים אפילו שיש להם אחלה ציונים
נשמה הייתי מתה לשבעים
טוב שלא התבכיינת על 99 במתמטיקה
סתם סתם אבל זה ציון ממש טוב באמת
שואל השאלה:
חמודים מה טוב בזה
אנונימי
שואל השאלה:
כיתה ז הקבצה א . חומר של כיתה ה,ו
אנונימי
יאא כל הכבוד תהיהי מרוצה מעצמך 70 זה באמת ציון טוב :)
יאיי כל הכבוד