11 תשובות
כל הכבוד גאה בך (:
שואל השאלה:
מה זה גרוע רצח
מה זה גרוע רצח
אנונימי
אה . אין לי כח לאנשים שמתלוננים אפילו שיש להם אחלה ציונים
נשמה הייתי מתה לשבעים
טוב שלא התבכיינת על 99 במתמטיקה
סתם סתם אבל זה ציון ממש טוב באמת
סתם סתם אבל זה ציון ממש טוב באמת
שואל השאלה:
חמודים מה טוב בזה
חמודים מה טוב בזה
אנונימי
זה טוב
שואל השאלה:
כיתה ז הקבצה א . חומר של כיתה ה,ו
כיתה ז הקבצה א . חומר של כיתה ה,ו
אנונימי
יאא כל הכבוד תהיהי מרוצה מעצמך 70 זה באמת ציון טוב :)
יאיי כל הכבוד
באותו הנושא: