6 תשובות
סיכוי מאוד גדול שבמחסום המשטרתי הראשון שתעברו, יעצרו את האוטובוס ויבדקו אם כל נוסע ונוסע יצא במטרה חיונית ולא סתם כי התחשק לו ללכת לחבר

ואני אומר את זה כי ככה זה היה בסגר הקודם
^^ נו כן ברור אבל יש אנשים שחייבים להגיע ממקום למקום
כמובן, זה כל עוד יש לך מסמך שמאשר שאת אכן חיונית
שואל השאלה:
אבל אם אני עולה לאוטובוס לעיר אחרת אני מקבלת קנס?
אנונימית
כן אבל פחות