5 תשובות
תשתי הרבה מים ותאכלי הרבה ירקות
יש שיטה שאם מקפלים את היד לצורה של אגרוף לכמה דקות תחושת הרעב נעלמת
ניסיתי כמה פעמים ועבד
תנסי:)
ניסיתי כמה פעמים ועבד
תנסי:)
א לתדאכאי אותו פשוט כל פעם שאת רעבה תאכלי ממש קצת
תאכלי נשנושים, פירות או ירקות.
במקום לדכא את התאבון או כל דבר אחר
עדיף להתחיל לאכול בריא (:
ככה גם תרזי וגם יהיה לך הרגלים בריאים...
עדיף להתחיל לאכול בריא (:
ככה גם תרזי וגם יהיה לך הרגלים בריאים...