7 תשובות
מסכימה כלכך אנשים ממש מעוותים את זה ואני אומרת בתור ילדה להורים שעלו מברית המועצות
האמת שסילבסטר זה גם עוד שם לליל השנה החדשה, וזה נוצרי.
נובי גוד זה משהו אחר

*תכתבו סילבסטר בגוגל שניה, זה עושה קונפטי כזה לול*
חח אבל בסדר אני לא חוגגת את הסילבסטר דווקא פשוט את השנה החדשה
שואל השאלה:
^^^
מודעת לזה ואין לי בעיה עם זה הבעיה שלי עם זה שקוראים לנובי גוד סילבסטר וממש כועסים על כל מי שחוגג את זה, זה משהו שמעצבן וישראלים פשוט קוראים לנו גויים :/
אנונימית
^ אה כן גם אותי זה מעצבן שקוראים לאנשים שחוגגים את זה גויים, תתעלמי ותעשי מה שאת רוצה
זה בעיקר אנשים שהאצבע שלהם קלה על המקלדת ולא בודקים עובדות לפני שהם סתם יורים משפטים מטומטמים לאוויר
זה פשוט כי הספירה הזאת זאת ספירה של גויים (כן אני גם משתמשת בה פשוט כי זה נוח יותר)
וגם כי המנהגים ממש מזכירים את המנהגים של כריסטמס )העץ המקושט, המתנות(...
פשוט ממש נוטים להשוות את זה לכריסמס