4 תשובות
שואל השאלה:
הסתדרתי כבר תודה רבה!
הסתדרתי כבר תודה רבה!
אנונימית
אם אני אצטרך עזרה אפשר לפנות אליך?
תשלחי קישור למה שצריך אנסה לעזור
למדתי את זה די מזמן אבל תמיד טוב לרענן
למדתי את זה די מזמן אבל תמיד טוב לרענן
אני גם מתחילה ללמוד את זה הצילוןו
באותו הנושא: