7 תשובות
תנסי להתייעץ עם וטרינר.. בכל מקרה נעצתי
את הלכת לסטיפס ולא לוטירינר? רציני?
שואל השאלה:
כבר דיברתי עם וטרינר הוא אמר שהו בבידוד ושאין כלכך מה לעשות.. ושככה זה לפעמים
בכל מקרה היא המליטה כבר 3 והם חיים
אנונימית
יאאאאאא
אומיגד איזה כיףף
יאא מזל טוב!!
שואל השאלה:
אחד נולד מת :(
אנונימית
שואל השאלה:
2 מתו
אנונימית