10 תשובות
לא, יש סגר
אין לי עם מי ואני גם עצוב כמוך..
אל תדאגי יש גם את השנה הבאה :)
תאמת שלא , שנה שעברה חגגתי אבל השנה גם אין לי בת זוג , וגם נתקתי קשר עם חצי מהחברים שהיו לי אז... בכל מקרה את לא צריכה להיות עצובה וטיפ ממני אל תכנסי לסטורים באינסטגרם זה סתם גורם לקנאה
הלוואי
ההורים שלי מכריחים אותי להישאר בבית לחגוג איתם
כאילו מה לא הבנתי
אנונימית
יש סגר!!!
אנונימית
im jewish guys please dont kill me
בטח שלא! אני יהודיה גאה, ברוך ה'.
לא אני עם המשפחה