6 תשובות
כן את יכולה. עצה שלי תבואי עם בגדי ספורט ונעלי ספורט כי גם ככה את תצטרכי אותם בשביל האימונים בטירונות, אז זה יחסוך לך מקום בתיק.
אפשר לבוא עם מה שבאלך אבל מומלץ לפחות לראיון האישי ואימות נתונים להיות עם מכנס ארוך בלי קרעים וחולצה שהיא לא גופיה ולא בטן כדי להיות מכבדת ולתת להם רושם טוב אבל זה באמת לא משנה
ולחלק של הבדיקות רפואיות את צריכה בגדים צמודים כמו גופייה וטייץ עד הברך או שתישארי תחתונים וחזייה אבל זה גם כמה דקות
שואל השאלה:
אה אז אפשר גם טרנינג או ג'ינס וכאלה?
אנונימית
אפשר מה שבא לך
את יכולה לבוא עם איזה בגדים שאת רוצה. עדיף בגדים נוחים.