12 תשובות
לא
זה בסדר גמור
לא אני גם אוהבת את האישה של אבא שלי. כי פשוט השלמתי עם העובדה שזה לא אשמתה מה קרה בין ההורים שלי ושאם אמא שלי תתחתן שוב והילדים של הבעל העתידי יחשבו אותו דבר ממני אז..
ברור שלא וזה כנראה יקל על שתיכן
זה מעולה
בסדר
זה בסדר
זה בסדר
מה למה שזה יהיה רע בעיניי זה מדהים שאת אוהבת אותה
שואל השאלה:
כן אבל זה מרגיש לי רע לאהוב אותה די אמא שלי די שונאת אותה^^
כן אבל זה מרגיש לי רע לאהוב אותה די אמא שלי די שונאת אותה^^
מה איך את יכולה לתמוך באבא שלך חולת נפש
אבל זה טוב
אבל זה טוב
לא
זה מצוין, משמחת אותו
זה מצוין, משמחת אותו
אנונימי
באותו הנושא: