4 תשובות
תקשיב זו בעיה
כי מן הסתם שרוב האנשים לא ירצו להתערב כדי לא לחטוף
לדעתי היה אפשר לפנות אליו כשהוא יורד מהקו ולעזור לו
אני מקווה שזה ספאם,
אם לא זה חסר אונים מול כולם זה לא יפה
שואל השאלה:
אנשים ציקצקו בלשון שלהם ואיזה זקנה אמרה משהו לא מובן וזהו, פשוט לא ידעתי אם זה מקומי להתערב כי אני לא אוהב לדחוף את האף לעניינים לא לי, הם ירדו אחרי איזה תחנה אז גם אם הייתי מחליט שכן להתערב בסופו של דבר את ההזדמנות שלי פיספסתי
אנונימי
ילדים יכולים להיות מפלצות
לא הייתי שם אז אין לי מושג מה היית צריך לעשות