5 תשובות
לא יודעת אם זה נורמלי אבל גם אני ככה
הרבה עושים את זה גם אני המון פעמים עושה את זה, זה נורמלי כי לרוב יש לזה סיבות אבל ממש לא מומלץ זה סתם מדכא
נורמאלי גם אני אחת שאוהבת להיות לבד עם השקט שלי אבל תמיד עדיף להיות בחברה מסויות , הכל טוב!❤
אנשיפ זה עולם מעצבן אני גם ככה עוזר לחיים
גם אני ככה. זה בסדר, זאת דרך התמודדות והיא באמת סבבה. העיקר שאת/ה מודע/ת לזה. זה ייעלם ברגע שזה יהיה אמור להיעלם. את/ה לא יכול/ה לסמוך על אף אחד חוץ מעצמך...