7 תשובות
פתיתים מנצח את כולם
לאא
אני יכולה לחיות על אורז זה הכי טוב שיש
אבל אני שרופה על הקוסקוס(חה חה אכלתי עכשיו לארוחת שישי)
אני אוהבת את שניהם
האם קוללתי?
לא, אני אוהבת את שתיהם במידה סבירה
לא
אוהבת גם וגם
אנונימית
לא ממש
שואל השאלה:
:(
אנונימית