8 תשובות
תראי שיימלס כי נשאר לך רק 3 פרקים אז תסיימי את זה ואז תמשיכי לסדרה שהכי מעניינת אותך
שיימלס כי לא נשאר לך הרבה ואז על טבעי
תראי את שיימלס ואז המתים המהלכים
למה לבחור ? תראי את כולם
שואל השאלה:
אבל אני צריכה לבחור במה לראות קודם כי אני באמצע של כולן
אבל אני צריכה לבחור במה לראות קודם כי אני באמצע של כולן
אנונימית
על טבעי לא ממליצה- סדרה מעניינת. אך היא לא יודעת מתי להפסיקק. עצוב
המתים המהלכים- אם לא מפריע לך לראות קניבליזם. לכי על זה...
השאר ששם לא מכירה
אבל ממליצה לך לראות ויקינגים / נמלטים
המתים המהלכים- אם לא מפריע לך לראות קניבליזם. לכי על זה...
השאר ששם לא מכירה
אבל ממליצה לך לראות ויקינגים / נמלטים
שואל השאלה:
על טבעי האמת שהייתה ממש מעניינת בעונות הראשונות אבל אחרי איזה עונה זה כבר נהיה משעמם אבל אני כן רוצה להמשיך אולי זה יתחיל להיות מעניין
וויקינגים ונמלטים רציתי להתחיל לראות אבל אני חייבת לסיים עוד מלא סדרות לפני שאני מתחילה
על טבעי האמת שהייתה ממש מעניינת בעונות הראשונות אבל אחרי איזה עונה זה כבר נהיה משעמם אבל אני כן רוצה להמשיך אולי זה יתחיל להיות מעניין
וויקינגים ונמלטים רציתי להתחיל לראות אבל אני חייבת לסיים עוד מלא סדרות לפני שאני מתחילה
אנונימית
מבינה. צמצמי פערים. אחר כך תתחילי עוד.