8 תשובות
שאלה טובה אצלי זה דייט על גג של בניין עם שולחן עגול ושני כיסאות, נוף של ים ושביל של עלי ורד אה ולאכול בשרים.
חחח לפני שכותבים שאני חיה בסרט אני מכירה מקום כזה ואני עומדת לצאת לדייט כזה.
בשקיעה,בזריחה,בחוף ים,פיקניק,סרט(בבית של אחד הילדים)
בשירותים
אנונימית
מקום רומנטי ושיהיה די לבד ואינטימי
הנשיקה הראשונה שלי הייתה ביער בבסיס נטוש בלילה. אני חושב שזה מקום טוב כי אף אחד לא רואה אתכם.
4AM
חוף ים
דייט באיזה במקום שאתם לבד, אצלי נגיד אז ישבנו בבגאז ברכב עם מלא כריות ושמיכות והיה כזה נוף יפה ומקום מרוחק מאנשים, ואז שם התנשקנו.