7 תשובות
לא נראה לי שיגייסו אותך לקרבי מהסיבה הזאת שאת בת יחידה וחוץ מזה שאם את בת יחידה אז ההורים צריכים לחתום
שואל השאלה:
אין בעיה להורים שלי לחתום.
הבעיה היא שאני חוששת שיקרה לי משהו.
אין בעיה להורים שלי לחתום.
הבעיה היא שאני חוששת שיקרה לי משהו.
אנונימית
שואל השאלה:
מה הסיכוי שיקרה לי משהו?
כאילו אני יודעת שיש יחידות שיש בהם סיכוים יותר גבוהים ישקרה בהם משהו בגלל המקומות שהם נמצאים בהם.
אבל אני רוצה לדעת לגבי יחידת עוקץ.
מה הסיכוי שיקרה לי משהו?
כאילו אני יודעת שיש יחידות שיש בהם סיכוים יותר גבוהים ישקרה בהם משהו בגלל המקומות שהם נמצאים בהם.
אבל אני רוצה לדעת לגבי יחידת עוקץ.
אנונימית
עוקץ לנשים זה לא הכי קרבי, הן בעיקר אחראיות על אילוף הכלבים ונמצאות במעברים ויוצאות מידי פעם למעצרים אבל לא יוצאות מגבולות המדינה.. כמובן שזה קרבי פשוט הסיכוי שיקרה לך משהו יחסית קטן, כמובן שאם את מחליטה לשרת בתפקיד קרבי תמיד יהיה את הסיכון, אני לא כל כך יודעת איך זה עובד לגבי ילד יחיד..
קודם כל המחשבות השליליות האלו הן לא טובות את צריכה לחשוב חיובי
אני חושב שאולי תחשבי על אופציות אחרות בסופו של דבר הצבא יחליט לאן לשבץ אותך
אני חושב שאולי תחשבי על אופציות אחרות בסופו של דבר הצבא יחליט לאן לשבץ אותך
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות שם קבע.
אתם יודעים במקרה איזה דברים עושים שם בקבע??? הייתי הולכת למסהו אחר אבל זה חלום שלי מגיל 14 ואני לא ממש מתכוונת לוותר על החלום הזה :)
אני רוצה לעשות שם קבע.
אתם יודעים במקרה איזה דברים עושים שם בקבע??? הייתי הולכת למסהו אחר אבל זה חלום שלי מגיל 14 ואני לא ממש מתכוונת לוותר על החלום הזה :)
אנונימית
האמת שאין לי מושג מה עושים בקבע.. תחקרי על זה, קחי בחשבון שאת צריכה מראש להתגייס לגדוד מעורב ורק משם אם יש לך את הנתונים המתאימים תוכלי לצאת לגיבוש והגיבוש נורא קשה אז תשתדלי לא לפתח ציפיות.. אם את נופלת מהגיבור את תצטרכי להישאר בגדוד מעורב
באותו הנושא: