4 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש אהבתי את היי סקול
ומי שלא הבין זה טרול החוץ ממי פסטיגל
אנונימי
יש מלא נגיד אמ
פסטיגל פנטזיה
פסטיגל 2011
פסטיגל 2013
אקס פסטיגל, והיי סקול פסטיגל הם הפסטיבלים הכי טובים שהיה בהיסטוריה.
בהיי סקול פסטיגל היה מסר מאוד חשוב על בריונות ברשת, וזה לא היה עוד פסטיגל מטופש, היה באמת מסר לצופים, מסר מאוד חשוב.
קונג פו פסטיגל
פסטיגל פנטזיה