4 תשובות
שואל השאלה:
זה רץ בקושי על 30 fps וגם זה על ההגדרות הכי נמוכות אז זה לא כזה כיף לשחק
אנונימית
ווהו, זה שווה ערך עיבודי של טוסטר משומש. אני ממליץ למכור אותו ולקנות חבילת אפרופו.
שואל השאלה:
intel graphic (h) משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אז אני פשוט שואלת איזה כרטיס מתאים למעבד שיש לי לא במחיר מוגזם ממש
אנונימית