3 תשובות
למה אין לך חברים?
הבנים שאת משחקת איתם הם חברים שלך לא?
שואל השאלה:
כלומר חברות יש לי רק 2
אנונימי
טוב. אבל אני מקווה שאלה חברות טובות מאוד
דבר שני לא חשבת להרחיב את מעגל החברות שלך
הרי את מסתדרת עם בנים מצוין
אז קל וחומר שתסתדרי עם בנות לא?