10 תשובות
אני חושב שזה בגלל כמה פמיניסטיות קיצוניות שעושות הרבה רעש
כי הרבה פעמים זה מתבטא כשנאה יותר מאשר רק רצון לשוויון
כי הפמניסטיות הן קיצוניות ונותנות הרגשה של לשנוא במים
כי הם שוביניסטים אידיוטים
האגו שלהם מתכווץ כשהם רואים בחורה חכמה שעומדת על שלה ועל הזכויות שלה
זו בטוח לא אותה סיבה
אולי הם חושבים שפמיניזם זו שנאת גברים
אולי הם מאויימים מנשים שרוצות להילחם על שיוויון
אנונימית
אני ממש בעד שוויון ומה שהיה פמיניזם פעם אבל פמיניזם מודרני הוא כבר שונה מאוד לדעתי וקצת קשה לא לשנוא פמיניסטיות כשיש פמינאציות בכל פינה.
אני יכול להסביר לך בפרטי אם את רוצה.
חשוב לי להבהיר שפמיניזם זה שיוויון בין שתי הצדדים.
ויש בנות שמגזימות ופשוט שונאות את המין הגברי אבל זה לא נקרא פמיניזם זה נקרא שנאה
הפמיניסטיות האמיתיות לא ככה וסהכ רוצות שיוויון זכויות
לא יכול לסכם את זה יותר טוב מזה^
הן לא, תבדקי מהי ההגדרה של פמיניזם... "תְּנוּעָה לְמַתַּן שִׁוּוּי זְכֻיּוֹת לְנָשִׁים " איזה שוויון בדיוק?
אנונימי
אף אחד לא שונא פמיניסטיות אף אחד לא שמע על אישה שנלחמה על זכויות בהיסטוריה וחשב עליה משו רע ,

מה שיש עכשיו מלא פעמים זה לא פמיניסטיות זה "לוחמות חברתיות" שקל שרבות על צבעים של צעצועים וטמפונים בחינם במקום מה שבאמת משנה ואותם שונאים