4 תשובות
לגמרי
כן ההופעה של סטן לי היא מין רגע שלא באמת מחכים לו, ועדיין מתלהבים שהוא שם וזה פשוט הפך לחלק מהחוויה, זה לגמרי יחסר
כן זה יהיה כל כל מוזר לראות סרט בלי קמאו שלו
כן
באותו הנושא: