35 תשובות
שהיא מעריכה אותי וחושבת עליי
יואו חיכיתי לך
זה באמת מרגש, הרבה זמן כבר לא שלחו לי דבר כזה.
זה באמת מרגש, הרבה זמן כבר לא שלחו לי דבר כזה.
מחמאה. אף פעם לא קיבלתי מחמאה ממישהו שהיא לא מאמא שלי
"בוא לאכול גלידה"
אה וגם מחמאה זה טוב
סליחה כן? ולא בקטע רע בכלל
פשוט אותי אישית מה שמרגש זה שהיא תגיד את מה שהיא באמת מרגישה או מה שהיא באמת חושבת, ולא שתגיד לי משהו על פי זה שהיא שאלה כמה בנים מסויימים מה מרגש אותם ואז היא תגיד לי. ככה אני חושב לפחות (:
פשוט אותי אישית מה שמרגש זה שהיא תגיד את מה שהיא באמת מרגישה או מה שהיא באמת חושבת, ולא שתגיד לי משהו על פי זה שהיא שאלה כמה בנים מסויימים מה מרגש אותם ואז היא תגיד לי. ככה אני חושב לפחות (:
התגעגעתי לדבר איתך
"כיי אני לא יודעתת אתה כזה אחר ומיוחד וחמווד (לא כמו כלב) ואתה משגע אותי"
זאת ההודעה הכי טובה שקיבלתי בחיים שלי.
זאת ההודעה הכי טובה שקיבלתי בחיים שלי.
היי
התגעגעתי אליך
בדיוק חשבתי עליך , חלמתי עליך
יואו הבנים פה מרגשים
ניטדס
אנונימי
''אני רוצה לרדת לך''
אנונימי
מחמאות
שבן שולח לי הודעות זה מרגש אותי.
אנונימי
אוקי כל הודעה שמשהי שאני אוהב שולחת מרגש אותך (והכוונה אלייך מלכה)
דבר שני שהיא אומרת ''צחקתי בקול'' אתה מצחיק אותי עושה כל מיני בדיחות שהיא מעתיקה ממני שהיא אומרת שאני משמח אותה שהיא עצובה שאני צריך להתנתק אבל תאכלס מה שאני הכי אוהב זה שהיא שולחת תמונה שלה כי היא נראת כזאת יפה
דבר שני שהיא אומרת ''צחקתי בקול'' אתה מצחיק אותי עושה כל מיני בדיחות שהיא מעתיקה ממני שהיא אומרת שאני משמח אותה שהיא עצובה שאני צריך להתנתק אבל תאכלס מה שאני הכי אוהב זה שהיא שולחת תמונה שלה כי היא נראת כזאת יפה
בוא רוקט ליג
"ההזמנה שהזמנת מחול הגיעה ומחכה לך בסניף דואר "
עושה לי פרפרים כל פעם מחדש
עושה לי פרפרים כל פעם מחדש
התשלום בוצע
"אני השפחה שלך"
אנונימי
"הפיצה יצאה מהתנור והיא בדרך אליך"
אתה דוחה ^
אנונימי
רוצה נ*ודס?
שהיא חושבת עליי ורוצה לדבר איתי ואומרת שאוהבת אותי וששולחת בוקר טוב
זה כבר רכושני מדי לטעמי..^
אנונימי
אני אגיד את זה ככה, יש הרבה בנות שעסוקות בלספר לבנים על הצרות שלהן בחיים. אני חושב שיהיה מאוד רגיש ונחמד מצידן גם לשאול אותנו מדי פעם מה שלומנו..
אז בשביל הפרוטוקול:
"מה שלומך? חשבתי עליך.."
וכו'..
אז בשביל הפרוטוקול:
"מה שלומך? חשבתי עליך.."
וכו'..
אנונימי
די נו אנונימיים אני מתחננת אליכם לצאת מאנונימי אני רוצה להגיד לכם את כל המשפטים האלה
אנונימית
אנונימית מ יש בך רצון מוזר מדי
לי לא שלחת נעלבתי
"תגמור לי בפה היום"
הכי רומנטי בעולם, כמה רגש.
הכי רומנטי בעולם, כמה רגש.
אנונימי
התגעגעתי אלייך
חיכיתי שתחזור
חשבתי עלייך
חלמתי עלייך
חיכיתי שתחזור
חשבתי עלייך
חלמתי עלייך
אנונימי
כל הבנים פה שבאנונימי תגידו מי אתם כדי שאני אוכל לשלוח לכם את ההודעות האלה די נו כל הבנים פה שכותבים באנונימי זה אלה שהכי בא לי לשלוח להם הודעה פליז תגידו מי אתם
אנונימית
אני שייכת לך
קל.
קל.
אנונימי
"מה הייתי עושה בילעדך?"
באותו הנושא: