5 תשובות
אני משתמשת בזהב צהוב כזה לא זוכרת את השם והמון ידידים בנים שלי אמרו שזה ריח ממש טוב
נעים אני לא יודעת אבל הוניל הוא וואו
אני אוהבת את הורוד temptation
שמעי בכללי כל המי גוף האלה שלהם זה סתם חרא, זה עושה באמת ריח רק לחמש דקות.
אני קניתי את זה פעם וגם נפלתי בפח.
הריח שמאוד אהבתי זה רומנטיק ואקווא קיס:)
זה מחזיק רק 10 דק ונעלם לגמרי.חבל על הכסף.
נדמה לי שאפילו בללין המיי גוף מחזיקים יותר זמן
אבל אולי הקרמים גוף של ויקטוריה מחזיקים יותר
בכל זאת אם בא לך הריחות הכי טוב של ויקטוריה זה love spell , pure seduction,bare vanilla,
אנונימית